אחד הקריטריונים המשמעותיים ביותר שלפיהם מתעדפת גוגל את האתרים, היא באמצעות קישור לאתר חיצוני. ברגע שיש לכם כתבת יח"צ עם השם של העסק שלכם והקישור לאתר, והיא מופיעה באתר מוביל כמו אתר חדשות, מבחינת גוגל האתר שלכם איכותי, והיא תדאג לתעדף אותו למקומות הראשונים.
האתר שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק, ולפעמים הוא יכול להחליף גם את המשרד או העובדים, בייחוד אם יש לכם מערכת לידים או חנות אלקטרונית. אבל מעל לכול, האתר הוא התדמית שלכם, וככל שאתם מתחזקים אותו טוב יותר, כך אתם והעסק שלכם נראה טוב יותר בעיני הגולשים. תחשבו על זה שאתם מגדילים את התדמית שלכם אף יותר כאשר אתם מקשרים את האתר לכתבת יח"צ המקושרת לאתר מוביל.
מוניטין ברשת הוא אחד הנושאים הבוערים יותר הקיימים היום. לא משנה כמה אתם משקיעים בקידום ובפרסום, די בכתבה שלילית אחת כדי להרוס את כל מה שבניתם. וכפי שאתם יודעים, מה שעולה לאינטרנט, נשאר באינטרנט. על פי רוב קשה עד בלתי אפשרי להוריד כתבה שלילית, אך מה שאפשר לעשות הוא להעלות יותר תכנים כדי לדחוק את הכתבה השלילית למקומות האחרונים. פרסום באמצעות כתבת יח"צ הוא אחת הדרכים לעשות זאת. ברגע שכתבת היח"צ תופיע במקומות הראשונים, היא תדחק את רגליה של הכתבה השלילית.
מוניטין ברשת הוא אחד הנושאים הבוערים יותר הקיימים היום. לא משנה כמה אתם משקיעים בקידום ובפרסום, די בכתבה שלילית אחת כדי להרוס את כל מה שבניתם. וכפי שאתם יודעים, מה שעולה לאינטרנט, נשאר באינטרנט. על פי רוב קשה עד בלתי אפשרי להוריד כתבה שלילית, אך מה שאפשר לעשות הוא להעלות יותר תכנים כדי לדחוק את הכתבה השלילית למקומות האחרונים. פרסום באמצעות כתבת יח"צ הוא אחת הדרכים לעשות זאת. ברגע שכתבת היח"צ תופיע במקומות הראשונים, היא תדחק את רגליה של הכתבה השלילית.