כל בעל עסק רוצה להתפרסם, וכמה שיותר מהר. אז הוא פונה לערוצים שונים כדי להופיע בעמודים הראשונים של גוגל. אחת הדרכים הטובות והבטוחות יותר להגיע למקומות הראשונים באופן טבעי היא פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים. קישור חיצוני לאתר מוביל מבורך על ידי גוגל, והיא נוטה לתעדף את האתרים המקושרים למקומות הראשונים. לצד זאת, קיימים יתרונות בלתי מבוטלים נוספים לפרסום חיצוני באתרים.
פרסום כתבות תוכן באתר מוביל – מה אני מרווח מזה?
מלבד הפרסום באתר מוביל והקידום, הרבה. דבר ראשון, בעל עסק המפרסם כתבה מכובדת ואיכותית באתר חדשותי או בכל אתר מוביל אחר, זוכה להערכה רבה יותר מצד הגולשים. מעבר לכך, הגולשים המגיעים לאתרים מובילים נחשבים לאיכותיים יותר, ובמקרים רבים הם לא ילחצו על הקישור לעסק לחינם. מי שכבר מגיע לאתר שלכם, מתעניין באמת בשירותים שאתם מציעים. דבר שני, מכיוון שמדובר במאמר שלכם, אתם יכולים לקחת אותו לכיוונים שונים. לדוגמה, ניתן לבחור אם לקדם מוצר מסוים או להתמקד דווקא ביתרונות הפתרונות שאתם מציעים. שלישית, פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים יכול להועיל במקרה של מוניטין שלילי. אף עסק אינו מחוסן מפני פרסום שלילי של לקוח בלתי מרוצה שמחליט לנקום ללא רחמים. אמנם במקרים רבים לא ניתן לבטל לחלוטין את הפרסום השלישי, אך אפשר בהחלט לדחוק אותו לפינה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לפרסם כתבת יחצ באתר מוביל.
5 טיפים שיעזרו לכם לכתוב כתבת תוכן לאתר מוביל
ראינו כי פרסום כתבות תוכן יכול להועיל רבות, אם יודעים לעשות זאת נכון. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב כתבת תוכן טובה עבור העסק שלכם:
1. הציגו את הבעיה ולאחר מכן את הפתרון הייחודי שלכם
דרך טובה למשוך את תשומת לבם של הגולשים היא להציג עבורם בעיה שעמה הם מתמודדים מדי יום ביומו. הצגת הבעיה יוצרת הזדהות בקרב גולשים רבים שמרגישים מתוסכלים או מיואשים, והם ישמחו להמשיך ולקרוא את הכתבה בחיפוש אחר פתרון הולם לבעיה שלהם. זהו הרגע שבו אתם שולפים את הקלף המנצח ומציגים את השירות או המוצר של העסק. זהו המקום להדגיש את הייחודיות שלכם: מהו הערך המוסף שלכם? מה אתם מציעים שאף אחד אחר אינו מציע?
2. שמרו על כתבה איכותית ואובייקטיבית
אמת, הכתבה שלכם נועדה לפרסום, אבל זה לא אומר שצריך להכניס אליה כמה שיותר תוכן שיווקי. ההיפך הוא הנכון. גולשים רגישים לניסיונות הפרסום והשיווק, והם יעדיפו לקרוא כתבה שלא מנסה לאלץ אותם בכוח לרכוש מוצר או שירות. לפיכך, כדאי לשמור על כתבה ברמה גבוהה מבחינה לשונית ומבחינת התוכן ולשמור על אובייקטיביות עד כמה שניתן.
3. יש לכם טיפים לגולש?
גולשים אוהבים לקרוא מידע חדש שמלמד אותם משהו שהם לא ידעו מקודם. גם גוגל נותנת העדפה למדריכים ולטיפים. לפיכך, הכתבה היא ההזדמנות של המומחה לשתף מעט מן הידע שלו ולתת לגולשים כמה רעיונות טובים שהם יכולים לבצע בבית. לדוגמה, אם יש לכם מסעדה המציעה אוכל אסייאתי, תנו כמה טיפים לגולשים שילמדו אותם לעשות את המוקפץ הביתי המושלם.
4. כתבו לעניין
כתבת תוכן טובה היא לא ארוכה מדיי ולא קצרה מדיי. אם הגעתם ל-500 מילה ואין לכם מה להוסיף יותר, אל "תמרחו" סתם התוכן. הגולש ישים לב לכך שאתם מנסים למרוח את הכתבה, והוא יעדיף לעבור לכתבה אחרת.
5. התאימו את ניסוח הכתבה לקהל היעד שלכם
רוצים להביא לקוחות אמיתיים באמצעות פרסום כתבות תוכן? בחנו מיהו קהל היעד שלכם והתאימו עבורו את הכתבה. גולשים אוהבים שמדברים בשפתם, שמבינים אותם וקולעים למחשבותיהם. לדוגמה, אם הכתבה שלכם עוסקת בבשמים לנשים, כדאי לנסח אותה בלשון נקבה.
איך מוצאים אתר מוביל לפרסום?
אז כבר יש לכם כתבה איכותית המותאמת לקהל היעד, ואתם שואלים את עצמכם מה הלאה? איך מוצאים אתר מוביל שיהיה מוכן לפרסם את הכתבה שלי? ובכן, מכאן הדרך לפרסום קצרה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור אתר מהמחירון, חברתנו מתמחה בפרסום כתבות תדמית ויח"צ ברחבי רשת האינטרנט. החברה מספקת עבורכם מספר רב ומגוון של אתרי פרסום איכותיים ברחבי האינטרנט, ומובילה אתכם בסופו של דבר אל פרסום מהיר ואיכותי המניב לכם תוצאות טובות.