מה היה עושה עסק כדי לפרסם את עצמו הרבה לפני עידן האינטרנט? תולה שלטים, שולח מודעות לעיתון המקומי או מפרסם את עצמו בקרב חברים. בימינו, הפרסום הפך לנגיש יותר. בקליק אחד יכולים הגולשים להגיע למידע שהם רוצים ולעסק שהם מחפשים. רק שהעסק צריך להיות במקומות הראשונים בגוגל כדי להגביר את הסיכויים שיגיעו דווקא אליו ולא אל המתחרה.
קיימות שיטות שיווק שונות באינטרנט, ואחת האיכותיות שבהם היא שיווק באמצעות תוכן. אז מה יש בתוכן שהופך אותו למלך? בואו נראה כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם.
תוכן טוב וטבעי מקדם מילות מפתח
חקר מילות מפתח חשוב לקידום כל עסק המעוניין לבצע שיווק באמצעות תוכן. יש צורך לבצע מחקר למילות המפתח המובילות כדי להבין מיהו קהל היעד שלכם, אילו מילות חיפוש הוא מקליד כדי להגיע אל העסק שלכם ומה יכול להיות היתרון שלכם על פני המתחרים. לאחר ביצוע חקר מילות מפתח יסודי, חשוב לשלב את מילות המפתח בתוכן. אבל אם בעבר נהגו "לדחוס" את מילות המפתח בתוך התוכן, הרי שהיום יוגדר תוכן כזה כספאמי.
אם רוצים לקדם אתר באמצעות מילות המפתח, יש צורך לשלב אותן בעדינו ובטבעיות בתוך הטקסט, כדי שלא יפריעו לרצף שלו. גוגל שמה דגש רב על שילוב טבעי וחכם של מילות המפתח. עד כדי כך שמדי תקופה היא מפתחת אלגוריתמים מתוחכמים שמסייעים לה לעקוב אחר האתרים ולראות אם מדובר באתר החשוד כספאמי או באתר הכולל תכנים איכותייים ומילות מפתח המשולבות בקפידה.
מחירון פרסום מאמרים באתרים מובילים
התוכן הוא כרטיס הביקור באתר שלכם
תוכן איכותי יוצר רושם רב בקרב גולשים שנכנסים לאתר. תחשבו על זה, גולש שייכנס לאתר ויראה שאין בו כמעט תוכן, עשוי להרגיש שהוא לא מקבל די מידע על העסק, והוא עלול לנטוש את האתר הנוכחי ולפנות למתחרה. מנגד, אתר שיש לו תוכן איכותי, שמספק את כל המידע לגולש ואף מעבר לכך, יוצר רושם חיובי. כמובן, לצד התוכן הכתוב, מומלץ לשלב באתר סרטונים ותמונות כדי למשוך את תשומת לבו של הגולש. מעבר לכך, מדי פעם כדאי להעלות כתבות מעניינות לאתר ואפילו לפתוח בלוג. פעילות שבועית, לדוגמה, תורמת בהחלט לקידום ולהגעה לתוצאות החיפוש הראשונות.
שיווק באמצעות כתבות יח"צ
אחת הדרכים הטובות יותר להגיע לחשיפה גדולה תוך שיווק באמצעות תוכן היא לפרסם כתבת יח"צ באתר מוביל. פרסום שכזה הוא לא רק חשיפה גדולה לאתר, אלא גם דרך טובה להשיג קישור חיצוני אל האתר שלכם, אשר יוכל לתרום רבות לפרסום וקידום מבחינת גוגל. מעבר לכך, כדי לפרסם כתבה באתר מוביל, מומלץ להביא בחשבון שני דברים מרכזיים:
הפרסום צריך להתבצע באתר מוביל
קיימים אתרים שונים המציעים לכם פרסום כתבות בחינם, אם כי לא פעם אתרים אלה מוטלים בספק. זאת משום שפעמים רבות מדובר באתרים בלתי איכותיים ואפילו ספאמיים. אם אתם רוצים להשיג תוצאות טובות כבר עם הפרסום הראשון, מומלץ לפרסם כתבה בתשלום באתר מוביל. אתר מוביל הוא אתר מבוקש על ידי גולשים רבים, ואליו נכנסים בדרך כלל גולשים איכותיים שמחפשים מידע עדכני בנושאים שונים. כך, שכאשר בוחרים אתר מוביל, מומלץ לבחור באתר העוסק בתחום שלכם או קרוב אליו. בדרך זו תוכלו לקלוע יותר לרצונם של הגולשים ואפילו להשיג פניות איכותיות יותר של אנשים שמחפשים באמת את השירות שלכם.
הכתבה צריכה להיות איכותית
אינכם יכולים לפרסם כל מאמר באתר מוביל, אלא הוא מוכרח להיות איכותי עד כמה שאפשר. הכתבה צריכה לעניין את הגולשים ולהיכתב ברמה גבוהה. על מנת ליצור עניין, מומלץ לכלול בכתבה סיפורים מעניינים ודוגמאות מחיי היום יום בעבודה שלכם, כותרות משנה מושכות ותוכן ענייני שמעניק מידע חיוני לגולשים כמו טיפים ומדריכים. ככל שהכתבה שלכם תהיה איכותית יותר, כן היא תזכה לחשיפה גדולה יותר, בייחוד אם מילות המפתח בה משולבות בחכמה ובטוב טעם.
PRONLINE – לפרסום מהיר ואיכותי
רוצים לראות איך מבצעים באמת שיווק באמצעות תוכן? הכירו את חברת PRONLINE, חברה איכותית המתמחה בקידום באמצעות כתבות יח"צ איכותיות באתרים מובילים. בצעו עכשיו הזמנה ותראו עד כמה מדובר בתהליך פשוט ומהיר: בוחרים אתר מוביל, רוכשים כתבה מובילה ומקבלים בתמורה קישור לאתר שאפשר להפיץ בכל מקום שרק תרצו.