דרך מקורית לפרסם כתבת יח"צ היא במבנה של ראיון אישי. גולשים אוהבים לקרוא ראיונות אישיים משתי סיבות עיקריות. דבר ראשון, קל יותר מבחינה ויזואלית לקרוא ראיון בגלל המבנה הנוח שלו. דבר שני, ראיון אישי, כשמו כן הוא, פותח צוהר אל עולמו הפנימי של בעל המקצוע וגורם לגולשים להתקרב אליו יותר. במסגרת הראיון יש לכם הזדמנות להכניס שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול. לדוגמה, אם אתה עורך דין מקצועי, כדאי להכניס שאלה כמו "איך אתה מרגיש כשאתה מוכרח לייצג אדם שהורשע בוודאות?", אם את מעצבת פנים, ניתן להכניס שאלה כמו "מה את מרגישה כשאת עוברת את תהליך עיצוב הבית יחד עם הלקוח?". כמובן, כאשר מדובר בראיון פתוח, אפשר להפליג בדמיון עם השאלות ולנצל את הבמה כדי לבחור את השאלות המעניינות ביותר.